تبلیغات

تبلیغ بالای مطالب
عنوان

تبلیغات

اینجا محل تبلیغ شماست

دانلود بازی فوق فشرده Watch Dogs برای کامپیوتر

بازی کم حجم شده واچ داگز

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: Watch Dogs Hotfix – Day 1 Patch به پست اضافه شد ::..

…:: Watch Dogs DLC Unlocker به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت نسخه 1.03.471 بازی به پست اضافه شد ::..

…:: Watch_Dogs: Bad Blood – DLC به پست اضافه شد ::..

فاصله طولانی مدتی از نسل هفتم تا چند ماه از آغاز رسمی عصر جدید بازی های ویدئویی برای معرفی IPپر حاشیه کمپانی Ubisoft با عنوان Watch_Dogs گذشت.عنوانی که پس از معرفی در مراسم E3 سر و صدای زیادی به پا کرد.آن چه که به نمایش در آمد،ساختاری به یاد ماندنی از یک اکشن شوتر ماجراجویانه همراه با المان های هک کردن سیستم های درونی شهر بود که باعث شد بسیاری از صاحب نظران از همان ابتدا این IP را یکی از موفق ترین و متفاوت ترین عناوین نسل هشتم بدانند.نویسندگی و کارگردانی این عنوان بر عهده Kevin Shortt و Jonnathan Morin می باشد.

بازدید : 26749

دانلود بازی جدید اکشن و هیجان انگیز 7554 برای کامپیوتر

بازی اکشن 7554

7554 عنوان جدیدترین بازی از کمپانی Emobi Games می باشد که با کمی تأمل می توان از اسم بازی داستان آن را حدس زد! 7554  به تاریخ سال 1954 و هفتم ماه می اشاره دارد، در تاریخ یاد شده ویتنام با پیروزی در جنگ توانست شادی بزرگی را به ارمغان آورد. داستان های اکشن که روایت واقعی از تاریخ هستند همیشه جالب بوده و مورد پسند و حمایت گیمرها قرار گرفته است، از این رو بازی سازان در تلاش هستند تا هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک شده و گیمر را به دنیای واقعی هرچند در گذشته سوق دهند. بازی بسیار نزدیک به بازی ندای وظیفه بوده و گرافیک مناسبی را در خود گنجانده است. صداهای طبیعی، هوش مصنوعی Xaitment، موتور گرافیکی هاوک، گیم پلی عالی و محیطی طبیعی همه و همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را یکی از خاطره انگیزترین ها در سال 2012 معرفی کنند.

بازدید : 4381

دانلود بازی جدید بازی گنگ استار وگاس Gangstar Vegas v1.2.0(اندروید)

بازی گنگستروگاس

گنگ استار وگاس، بازی بی نظیر و بسیار جذاب برای آندروید می باشد که توسط کمپانی نام آشنای گیم لافت منتشر شده است. سبک این بازی از سبک بازی های جهان آزاد می باشد که این سبک بازی همانند بازی GTA از طرفداران بسیار زیادی بهره می برد و افراد بسیار زیادی هستند که از این سبک بازی خوششان می اید چرا که در این نوع بازی تمام کنترل ها بر عهده فرد است و کاربر می تواند هرکاری که دوست داشته باشد انجام دهد. در این بازی آندروید شما در نقش قهرمان اصلی داستان باید بتوانید ماموریت هایی که برایتان تعیین میشود را به صورت کامل انجام دهید و به ازای آن پول دریافت کنید. این نسخه، که آخرین نسخه از همین سری بازی می باشد دارای محیطی بسیار زیبا با گرافیکی فوق العاده می باشد.

بازدید : 4413

دانلود اندروید بازی اکشن دونده پیچ و خم The Maze Runner 1.1.0

 the maze

دانلود بازی دونده پیچ و خم

بازی The Maze Runner  از بازی های هیجان انگیز و اکشن اندروید می باشد که توسط استودیوی بازی سازی PIKPOK برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی براساس فیلم و کتابی با همین عنوان طراحی و ساخته شده است. در این بازی عده ای از نوجوان داستان به منطقه ای به نام “Glade” تعبید شده اند و در انجا زندانی می باشند. ان ها باید تمام تلاش خود را کرده تا با عبور از راهروهای پرپیچ و خم خود را نجات دهند.

بازدید : 2364

دانلود نسخه اندروید بازی مسابقات شتاب CSR Racing v2.0.0

نسخه تست شده و بدون مشکل بازی

csr racing download 

بازی اندروید CSR Racing یکی از مهیج ترین بازی های سبک اتوموبیل رانی برای اندروید می باشد که در آن شما باید با سایر رقیب هایی که در بازی دارید بتوانید رقابت کنید و آنها را شکست دهید. بازی دارای گیم پلی بسیار هیجان انگیز و نفس گیری می باشد که در طی آن می بایست با هدایت خودروهای اسپورت و مدرن بتوانید رقیب هایتان را شکست داده و از آنها پیشی بگیرید. در این بازی اندروید شاهد حضور خودروهای مختلف از کمپانی های مطرح نیز BMW,شورلت، آئودی و … هستید که برخی از آنها در ابتدای بازی قابل انتخاب و برخی دیگر در طول بازی برایتان قابل انتخاب خواهند بود و هنگامی که به امتیاز کافی دست یابید، می توانید از آنها استفاده کنید.

بازدید : 2328