تبلیغات

تبلیغ بالای مطالب
عنوان

تبلیغات

اینجا محل تبلیغ شماست

بازی فوق فشرده ی جی تی ای 3 برای اندروید + دیتای اصلی بازی

بازی جی تی ای 3 اندروید

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
GTA3 مخفف  Grand Theft Auto 3 v1.3 اکثر پلیر ها با این بازی آشنایی دارند و این خبر که این بازی برای سیستم عامل آندروید طراحی شده است قطعا خیلی ها را خوشحال کرده است .تمام ویژگی های بازی شبیه نسخه PC میباشد ماموریت های مختلف . ماشین های گوناگون و…هم اکنون می توانید این بازی را برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

ویژگی های بازی:
• گرافیک خیره کننده جدید و شخصیت ها و مدل خودرو
•کیفیت HD
• بهینه شده برای دستگاه های صفحه لمسی
• کنترل قابل تنظیم برای سیستم عامل های تلفن همراه
• ساعت های بی شماری از گیم پلی
• پشتیبانی گیم پد برای پشتیبانی USB کنترل کننده
• با تکنولوژی لمسی ارتعاش از غوطه وری افزایش یافته است
• تنظیمات صفحه نمایش جدید برای تنظیم خروجی ویدئو با توجه به تنظیمات شما

بازدید : 32656

دانلود بازی زیبای گانگستر سبک بازی GTA برای اندروید | Gangstar Vegas 1.6.0k

بازی گانگستر وگاس برای اندروید

بازی اندروید Gangstar Vegas به همراه دیتای این بازی جذاب

به احتمال زیاد با بازی GTA آشنایی داشته باشید. بازی معروف از کمپانی راک استار که به یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی های کامپیوتر تبدیل شد. دلیل محبوبیت بسیار بالای این بازی نیز این بود که جی تی آی جز اولین بازی هایی بود که با گیم پلی Open World یا همان جهان ازاد عرضه شد که کاربران در آن آزاد بودند تا هرکاری دوست دارند انجام بدهند یا هرجایی که دوست دارند بروند. این بار قصد داریم یکی دیگر از بازی هایی که دقیقا در همین سبک عرضه شد را به کاربران معرفی کنیم. این بازی که ویژه گوشی های موبایل عرضه شده است Gangstar Vegas نام دارد.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Gangstar Vegas 1.6.0k باید بتوانید ماموریت هایی که به شما واگذار می شود را با موفقیت انجام دهید. این ماموریت ها همگی خلاف هستند و ممکن است در هنگام انجام آنها پلیس شما را تعقیب کند که باید بتوانید از دست پلیس ها فرار کنید تا شما را دستگیر نکنند. شما می توانید به صورت آزادانه هر ماشینی که دوست دارید را انتخاب کنید و با استفاده از آن در شهر به گشت و گذار بپردازید. قابلیت استفاده از اسلحه های مختلف نیز در گانگستر وگاس افزوده شده است که می توانید از بین اسلحه های مختلف یکی را انتخاب و از ان برای کشتن مردم یا برای ماموریت ها، استفاده کنید. در نسخه جدید گرافیک بازی بسیار بهبود یافته است. همچنین نقشه شهر بسیار گسترده تر شده است و می توانید در مناطق بیشتر به گشت و گذار بپردازید. این بازی محصولی از کمپانی معروف گیم لافت می باشد که توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

 

بازدید : 11541

بازی اکشن Shootingclub2sniper v3.1.14 برای اندروید

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Shootingclub2sniper v3.1.14 اگر اهل بازی های اکشن باشید حتما یک بار بازی تک تیر انداز یا اسنایپر را تجربه کرده اید. بازی اسنایپر از آن دسته از بازی های می باشد که نسخه هایی برای کنسول های مختلف طراحی شده است و با استقبال زیاد مواجه شده است . داستان بازی به گونه میباشد که شما با داشتن یک اسلحه تک تیر انداز با شرایط آب و هوایی سخت و گوناگون با دشمنان خود رو به رو

بازدید : 3191

دانلود بازی فوق العاده Assassins Creed Pirates v1.2.1 برای اندروید

نسخه جدید بازی کشیش قاتل یا Assassins Creed Pirates به بازار عرضه شد. این بازی برای سیستم عامل محبوب اندروید طراحی شده است و از گرافیک بسیار بالایی برخواردار است و محیط بازی نیز سه بعدی و کیفیت این بازی نیز HD است. داستان زیبای این بازی به این صورت است که شما در نقش یک ناخدای بی رحم و دلسنگ یک کشتی هستید و وظیفه شما این است که به دزدی کشتی های دیگر بپردازید و اموال و ثروت آنان را غارت و آنان را نابود کنید و همه کشتی ها را در چنگ خود بگیرید و به جنگ با یک کشتی بزرگتر و افراد بیشتر بپردازید.

بازدید : 5253

نسخه جدید بهترین بازی اندروید یعنی Clash of Lords

پیشنهاد ویژه برای دانلود بازی استراتژی Clash of Lords

امتیاز 4.6 از 5 نشان دهنده زیبا بودن این بازی است

 

شما باید با استفاده از جمع آوری مواد معدنی سرمایه و سکه خود را بالا تر برده و برای خرید تجهیزات جنگی و ارتقا آنها اقدام کنید تا قدرت مندترین امپراطوری را داشته باشید و شکست ناپذیر شوید! البته باید تاکتیک های خود را نیز خوب پیش ببرید تا شکست نخورید. وجود سربازان و تجهیزات مختلف برای یک جنگ عظیم و انواع دیوار های دفاعی و برج های مراقبتی و موجودات عجیب و غریب و قابلیت بازی آنلاین از ویژگی های این بازی است.

 

اگر شما هم اهل بازی های استراتژیک هستید بازی اندروید Clash of Lords قطعا شما را راضی نگاه خواهد داشت تا یک تجربه عالی و بی نظیر را کسب کنید. برای دانلود جدیدترین نسخه و مشاهده تریلر و تصاویری از محیط بازی با ادامه مطلب همراه باشید.

بازدید : 1478

نسخه جدید بازی اندروید پرندگان خشمگین استلا Angry Birds Stella 2015

بازی اندروید Angry Birds Stella در دو نسخه معمولی و مود شده

بازی اندروید پرندگان خشمگین استلا Angry Birds Stella در دو نسخه معمولی و مود شده ( بی نهایت ) برای سیستم عامل اندروید نسخه 4.0 و بالاتر که از کمپانی Rovio ارائه شده است و داستان بازی نیز همانند نسخه های قبلی است و جدیدا در گوگل پلی معرفی شده است.

جهت دیدن عکس های این بازی و دانلود آن به ادامه مطلب بروید.

بازدید : 2178

نسخه جدید بازی هیتمن برای اندروید با نام Hitman GO

بازی هیتمن اندروید یکی از بهترین بازی های اندروید با کسب امتیاز 4.6 از 5 در مارکت اندروید

به روز رسانی به جدیدترین نسخه

Hitman GO دانلود بازی زیبا و خاطره بر انگیز هیتمن برای اندروید, بازی فوق به تازگی برای دیوایس های اندرویدی توسط شرکت SQUARE ENIX Ltd به قیمت 4.99 دلار منتشر شده است که در اولین ساعت ها از هزاران کاربر گوگل پلی امتیاز 4.6 از 5 دریافت کرده است.

جهت دیدن عکس های این بازی و دانلود آن به ادامه مطلب بروید.

بازدید : 3597

نسخه کامل بازی اندروید مدرن کمبت بلک اوت - Modern Combat 5: Blackout

بازی اندروید مدرن کمبت 5 بلک اوت نسخه جدید و تست شده

دانلود نسخه ی Modern Combat 5: Blackout v1.0.1d

بازی آنلاین است و تمام موارد لازم برای نصب به همراه تریلر در ادامه مطلب آماده دانلود است

نسخه جدید بازی اضافه شد!

داستان بازی تقریبا شبیه نسخه های سوم و چهارم است و شما که سربازی هستید که از قانون خارج شده و برای نابودی تروریست ها وارد انجام ماموریت هایی می شوید و باید تمام ماموریت های خود را به پایان به رسانید, بازی دارای حالت تک نفره و دو نفره است که پیشنهاد میکنیم آن را از دست ندهید.

Modern Combat 5: Blackout برروی دیوایس های زیر تست شده است:

اجرا شده در: Sony Xperia sp و Samsung GALAXY S5 و Sony Xperia z1 و HTC One max , LG G2 و Samsung Galaxy S4 و Nexsus 7

از سایت ما با خیال راحت دانلود کنید!

نسخه کامل و بدون مشکل و تست شده مدرن کمبت پنج : بلک اوت!

بازدید : 4314

بازی پرهیجان کشتن زامبی ها Zombie Objective برای اندروید

بازی اندروید Zombie Objective که در آن بازی زامبی ها را مورد هدف قرار داده و آنها را از بین ببرید! در مکان های دیدنی و با وجود انواع سلاح های مدرن که برای از بین بردن زامبی ها کافی است تا دست آنها را از زمین کوتاه کنید و کل سیاره زمین را از این موجودات بی عقل پاکسازی نمایید.

بازدید : 2403

دانلود بازی اکشن SWAT 2 1.0.3 - گروه ضربت (اندروید) فقط ۳۳ مگابایت

مخصوص اندروید ۲.۳ و بالاتر

دانلود بازی اکشن گروه ضربت – SWAT 2 1.0.3 – بازی های اکشن یکی از سبک های پرطرفدار بازی های اندرویدی می باشد . اگر علاقمند به این دست از بازی ها هستید با ما همراه شوید . در این بازی شما می بایست تروریستهایی که قصد خرابکاری دارند را از پای در اورید . استفاده از ابزار های جنگی فوق العاده و تفنگهای با کیفیت بالا می تواند شما را در این امر کمک برساند . همچنین می توانید در تاریکی شب با استفده از دوربین های متعدد دشمنان را از پای در آورید . این بازی اکشن زیبا را از دست ندهید .

بازدید : 3298

در بازی Overkill 2 سر حد مرگ را تجربه کنید – اندروید

سر حد مرگ اندروید

برای اندروید ۲.‍۳ و بالاتر

نسخه مود شده

Overkill 2 نام بازی است که به تازگی نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است شما در این بازی تا سر حد مرگ پیش میروید نقش یک نیروی فوق ویژه را دارید که به ماموریت های مختلف میروید و با پشت سر گذاشتن این ماموریت ها شما میتوانید اسلحه های جدید خریداری کنید بیش از ۳۰ نوع سلاح مختلف در این بازی وجود دارد که شما میتوانید آن ها را انتخاب کنید در این بازی کنترل بسیار راحت میباشد این بازی طوری طراحی شده است که کنترل و نشانه گیری را برای شما راحت کند در این بازی شما باید سریع باشید و قبل از اینکه دشمن به شما را از پای در بیاورد شما آن ها را از بین ببرید .

بازدید : 2367

دانلود بازی GTA سن آندرس اندروید! Grand Theft Auto: San Andreas 1.05

جی تیای 5 اندروید

Grand Theft Auto: San Andreas v1.05 – بازی جی تی آ ۵ اندروید همراه دیتا (نسخه آفلاین و تست شده برروی گلکسی اس فور) – درخواستی کاربران
دوستان عزیز ؛ این بازی با نرم افزار zapya مشکل دارد در صورتی که این نرم افزار را برروی گوشیتان دارید ان را حذف کنید چرا که با پیام متوقف شدن مواجه خواهید شد!

بله، تعجب نکنید! بالاخره پس از مدت ها انتظار چند دقیقه پیش بود که بازی پرطرفدار و شگفت انگیز Grand Theft Auto: San Andreas به فارسی (جی تی آ:سن آندرس) همان بازی ای که ما آن را با عنوان جی تی آ ۵ می شناسیم ؛ در پلی استوری منتشر شد! راک استار باز هم با تولید سری جدید بازی جی تی آ یعنی همین بازی پیش رو آمده است تا کاربران دوستدار بازی های ماشین سواری و گنگستری را به وجد بیاورد!! بازی جی تی آ سن آندرس که در سال ۲۰۰۴ ابتدا برای کنسول های دستی و کامیپوتر عرضه شده بود در همان ابتدا توانست جوایز متعددی را از آن خود گرداند و میلیون ها فروش را به خود اختصاص دهد!

 

توجه داشته باشید که : نسخه ی ۱.۰۵ یعنی نسخه ی پیش رو برروی گلکسی اس فور تست گردید و بدون هیچ مشکلی اجرا می شود (در ضمن مشکل بیرون پریدن در گوشی های اندروید +۴.۴ نیز رفع گردیده است.)

 تغییرات نسخه ی v1.05 :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی

بازدید : 13020

دانلود بازی جدید بازی گنگ استار وگاس Gangstar Vegas v1.2.0(اندروید)

بازی گنگستروگاس

گنگ استار وگاس، بازی بی نظیر و بسیار جذاب برای آندروید می باشد که توسط کمپانی نام آشنای گیم لافت منتشر شده است. سبک این بازی از سبک بازی های جهان آزاد می باشد که این سبک بازی همانند بازی GTA از طرفداران بسیار زیادی بهره می برد و افراد بسیار زیادی هستند که از این سبک بازی خوششان می اید چرا که در این نوع بازی تمام کنترل ها بر عهده فرد است و کاربر می تواند هرکاری که دوست داشته باشد انجام دهد. در این بازی آندروید شما در نقش قهرمان اصلی داستان باید بتوانید ماموریت هایی که برایتان تعیین میشود را به صورت کامل انجام دهید و به ازای آن پول دریافت کنید. این نسخه، که آخرین نسخه از همین سری بازی می باشد دارای محیطی بسیار زیبا با گرافیکی فوق العاده می باشد.

بازدید : 4413

دانلود اندروید بازی اکشن دونده پیچ و خم The Maze Runner 1.1.0

 the maze

دانلود بازی دونده پیچ و خم

بازی The Maze Runner  از بازی های هیجان انگیز و اکشن اندروید می باشد که توسط استودیوی بازی سازی PIKPOK برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی براساس فیلم و کتابی با همین عنوان طراحی و ساخته شده است. در این بازی عده ای از نوجوان داستان به منطقه ای به نام “Glade” تعبید شده اند و در انجا زندانی می باشند. ان ها باید تمام تلاش خود را کرده تا با عبور از راهروهای پرپیچ و خم خود را نجات دهند.

بازدید : 2363

دانلود نسخه اندروید بازی مسابقات شتاب CSR Racing v2.0.0

نسخه تست شده و بدون مشکل بازی

csr racing download 

بازی اندروید CSR Racing یکی از مهیج ترین بازی های سبک اتوموبیل رانی برای اندروید می باشد که در آن شما باید با سایر رقیب هایی که در بازی دارید بتوانید رقابت کنید و آنها را شکست دهید. بازی دارای گیم پلی بسیار هیجان انگیز و نفس گیری می باشد که در طی آن می بایست با هدایت خودروهای اسپورت و مدرن بتوانید رقیب هایتان را شکست داده و از آنها پیشی بگیرید. در این بازی اندروید شاهد حضور خودروهای مختلف از کمپانی های مطرح نیز BMW,شورلت، آئودی و … هستید که برخی از آنها در ابتدای بازی قابل انتخاب و برخی دیگر در طول بازی برایتان قابل انتخاب خواهند بود و هنگامی که به امتیاز کافی دست یابید، می توانید از آنها استفاده کنید.

بازدید : 2327