تبلیغات

تبلیغ بالای مطالب
عنوان

تبلیغات

اینجا محل تبلیغ شماست

دانلود بازی فوق فشرده و کم حجم جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

Total War: Rome II گیمر را به سال 272 پیش از میلاد میبرد و به او این شانس را می دهد که یکی از فرقه های موجود را انتخاب کرده و با جنگاوری و ستیز و با اهداف دیپلماتیک و اقتصادی بر روزگار باستان حکم فرمایی کند.

بازدید : 5458

بازی پرهیجان کشتن زامبی ها Zombie Objective برای اندروید

بازی اندروید Zombie Objective که در آن بازی زامبی ها را مورد هدف قرار داده و آنها را از بین ببرید! در مکان های دیدنی و با وجود انواع سلاح های مدرن که برای از بین بردن زامبی ها کافی است تا دست آنها را از زمین کوتاه کنید و کل سیاره زمین را از این موجودات بی عقل پاکسازی نمایید.

بازدید : 2404

نسخه کامل بازی اندروید مدرن کمبت بلک اوت - Modern Combat 5: Blackout

بازی اندروید مدرن کمبت 5 بلک اوت نسخه جدید و تست شده

دانلود نسخه ی Modern Combat 5: Blackout v1.0.1d

بازی آنلاین است و تمام موارد لازم برای نصب به همراه تریلر در ادامه مطلب آماده دانلود است

نسخه جدید بازی اضافه شد!

داستان بازی تقریبا شبیه نسخه های سوم و چهارم است و شما که سربازی هستید که از قانون خارج شده و برای نابودی تروریست ها وارد انجام ماموریت هایی می شوید و باید تمام ماموریت های خود را به پایان به رسانید, بازی دارای حالت تک نفره و دو نفره است که پیشنهاد میکنیم آن را از دست ندهید.

Modern Combat 5: Blackout برروی دیوایس های زیر تست شده است:

اجرا شده در: Sony Xperia sp و Samsung GALAXY S5 و Sony Xperia z1 و HTC One max , LG G2 و Samsung Galaxy S4 و Nexsus 7

از سایت ما با خیال راحت دانلود کنید!

نسخه کامل و بدون مشکل و تست شده مدرن کمبت پنج : بلک اوت!

بازدید : 4316

نسخه جدید بازی هیتمن برای اندروید با نام Hitman GO

بازی هیتمن اندروید یکی از بهترین بازی های اندروید با کسب امتیاز 4.6 از 5 در مارکت اندروید

به روز رسانی به جدیدترین نسخه

Hitman GO دانلود بازی زیبا و خاطره بر انگیز هیتمن برای اندروید, بازی فوق به تازگی برای دیوایس های اندرویدی توسط شرکت SQUARE ENIX Ltd به قیمت 4.99 دلار منتشر شده است که در اولین ساعت ها از هزاران کاربر گوگل پلی امتیاز 4.6 از 5 دریافت کرده است.

جهت دیدن عکس های این بازی و دانلود آن به ادامه مطلب بروید.

بازدید : 3598

نسخه جدید بازی اندروید پرندگان خشمگین استلا Angry Birds Stella 2015

بازی اندروید Angry Birds Stella در دو نسخه معمولی و مود شده

بازی اندروید پرندگان خشمگین استلا Angry Birds Stella در دو نسخه معمولی و مود شده ( بی نهایت ) برای سیستم عامل اندروید نسخه 4.0 و بالاتر که از کمپانی Rovio ارائه شده است و داستان بازی نیز همانند نسخه های قبلی است و جدیدا در گوگل پلی معرفی شده است.

جهت دیدن عکس های این بازی و دانلود آن به ادامه مطلب بروید.

بازدید : 2179

نسخه جدید بهترین بازی اندروید یعنی Clash of Lords

پیشنهاد ویژه برای دانلود بازی استراتژی Clash of Lords

امتیاز 4.6 از 5 نشان دهنده زیبا بودن این بازی است

 

شما باید با استفاده از جمع آوری مواد معدنی سرمایه و سکه خود را بالا تر برده و برای خرید تجهیزات جنگی و ارتقا آنها اقدام کنید تا قدرت مندترین امپراطوری را داشته باشید و شکست ناپذیر شوید! البته باید تاکتیک های خود را نیز خوب پیش ببرید تا شکست نخورید. وجود سربازان و تجهیزات مختلف برای یک جنگ عظیم و انواع دیوار های دفاعی و برج های مراقبتی و موجودات عجیب و غریب و قابلیت بازی آنلاین از ویژگی های این بازی است.

 

اگر شما هم اهل بازی های استراتژیک هستید بازی اندروید Clash of Lords قطعا شما را راضی نگاه خواهد داشت تا یک تجربه عالی و بی نظیر را کسب کنید. برای دانلود جدیدترین نسخه و مشاهده تریلر و تصاویری از محیط بازی با ادامه مطلب همراه باشید.

بازدید : 1479

دانلود بازی فوق فشرده و کم حجم gta v برای کامپیوتر با لینک تست شده

دانلود بازی تست شده جی تی ای 7 کامپیوتر

اولین سایت ایرانی که این بازی را برای پی سی منتشر کرده اکشن کده میباشد

چندی است که بازی محبوب جی تی ای نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس خود را منتشر کرده است ....جی تی آی 7 انقلابی در ساخت بازیها به حساب می آید که کمتر کسی می تواند آن را انکار کند ..... ما به لینک سالمی در سطح اینترنت دست یافتیم که نسخه جدید این بازی معروف را لو داده بود ...شاید کمتر کسی باور کند ولی این سایت مفتخر است که با تست لینک و سایت معروف توانست این بازی را تست و اجرا نماید ....برای اولین بار در سطح ایران این بازی را از سایت actionkade.loxblog.com دریافت نمایید.همه چیز نسبت به نسخه های گذشته پیشرفت داشته و این بازی از چند راه ادامه می یابد که بستگی به کاربر دارد در آخر یکی از کاراکتر ها کشته می شود که این بستگی به انتخاب مراحل از سوی کاربر دارد .جیتی ای 7 نسخه بسیار پیشرفته از دنیای مدرن را به تصویر می کشد. برای دانلود بازی کم حجم و فوق فشرده ی این بازی و یا نسخه ی اصلی این بازی به ادامه ی مطلب بروید ......واقعی ........... واقعی .............

عکس های بازی:

عکس های جدید از بازی Grand Theft Auto V | http://www.98naz.com

عکس های جدید از بازی Grand Theft Auto V | http://www.98naz.com

بازدید : 17812

دانلود بازی اکشن Falling Skies The Game برای PC

بازی falling skies

Falling Skies The Game بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی بر اساس داستان های علمی تخیلی در جهانی ویران شده ادامه می یابد. حملاتی چند از جانب بیگانگان انجام می شود و تعداد عظیمی از مردم بیگناه جهان در شرف نابودی توسط ارتش هستند. تنها تعداد انگشت شماری از بازماندگان توانسته اند فرار کنند و با ایجاد توده ای از شورشی ها قصد حمله دارند.

بازدید : 3374

دانلود بازی جدید و کم حجم Styx Master of Shadows برای PC

بازی کم حجم Styx Master of Shadows

Styx Master of Shadows بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در زمان دو قرن پیش قرار گرفته اید و کنترل یک دیوی را بر عهده دارید. بازی سبک مستقلی را در پیش می گیرد و تصمیمات شما تعیین کننده خواهد بود. این دیو ما استاد مخفی کاری و سرقت و قتل می باشد و در اعماقی دورتر در یک غار زندگی می کند و هدفش نیز آدمیان هستند. بازی در چشم اندازی خیره کننده اتفاق می افتد و حالتی زیبا از مبارزات را به نمایش می گذارد. شما باید با انتخاب استراتژی مناسب و بهترین حالت حمله در زمان های مناسب اهداف خود را پیگیری کنید و دشمنان خود را نابود سازید.

بازدید : 2929

دانلود بازی رایگان و کم حجم شده جنگ های صلیبی Stronghold Crusader 2 برای PC

جنگ های صلیبی 3 فارسی

Stronghold Crusader 2 نسخه جدید بازی جنگ های صلیبی در سبک استراتژیک است که در سال 2014 توسط استودیو Firefly برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . عاقبت انتظار طولانی دوستداران سری بازی های جنگ های صلیبی به سر آمد و پس از 12 سال سری دوم بازی محبوب قلعه منتشر شد. نسخه جدید این بازی از موتور قدرتمندی بهره می برد و تصاویری سه بعدی را به همراه گیم پلی واقع گرایانه یدک می کشد. باز هم با همان گیم پلی سریع بازی روبرو هستیم که شبیه سازی ساخت قلعه و ساختمان های بازی و انجام مبارزات استراتژیک مواجه هستیم.

بازدید : 4276

دانلود بازی اکشن SWAT 2 1.0.3 - گروه ضربت (اندروید) فقط ۳۳ مگابایت

مخصوص اندروید ۲.۳ و بالاتر

دانلود بازی اکشن گروه ضربت – SWAT 2 1.0.3 – بازی های اکشن یکی از سبک های پرطرفدار بازی های اندرویدی می باشد . اگر علاقمند به این دست از بازی ها هستید با ما همراه شوید . در این بازی شما می بایست تروریستهایی که قصد خرابکاری دارند را از پای در اورید . استفاده از ابزار های جنگی فوق العاده و تفنگهای با کیفیت بالا می تواند شما را در این امر کمک برساند . همچنین می توانید در تاریکی شب با استفده از دوربین های متعدد دشمنان را از پای در آورید . این بازی اکشن زیبا را از دست ندهید .

بازدید : 3300

در بازی Overkill 2 سر حد مرگ را تجربه کنید – اندروید

سر حد مرگ اندروید

برای اندروید ۲.‍۳ و بالاتر

نسخه مود شده

Overkill 2 نام بازی است که به تازگی نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است شما در این بازی تا سر حد مرگ پیش میروید نقش یک نیروی فوق ویژه را دارید که به ماموریت های مختلف میروید و با پشت سر گذاشتن این ماموریت ها شما میتوانید اسلحه های جدید خریداری کنید بیش از ۳۰ نوع سلاح مختلف در این بازی وجود دارد که شما میتوانید آن ها را انتخاب کنید در این بازی کنترل بسیار راحت میباشد این بازی طوری طراحی شده است که کنترل و نشانه گیری را برای شما راحت کند در این بازی شما باید سریع باشید و قبل از اینکه دشمن به شما را از پای در بیاورد شما آن ها را از بین ببرید .

بازدید : 2368

دانلود بازی GTA سن آندرس اندروید! Grand Theft Auto: San Andreas 1.05

جی تیای 5 اندروید

Grand Theft Auto: San Andreas v1.05 – بازی جی تی آ ۵ اندروید همراه دیتا (نسخه آفلاین و تست شده برروی گلکسی اس فور) – درخواستی کاربران
دوستان عزیز ؛ این بازی با نرم افزار zapya مشکل دارد در صورتی که این نرم افزار را برروی گوشیتان دارید ان را حذف کنید چرا که با پیام متوقف شدن مواجه خواهید شد!

بله، تعجب نکنید! بالاخره پس از مدت ها انتظار چند دقیقه پیش بود که بازی پرطرفدار و شگفت انگیز Grand Theft Auto: San Andreas به فارسی (جی تی آ:سن آندرس) همان بازی ای که ما آن را با عنوان جی تی آ ۵ می شناسیم ؛ در پلی استوری منتشر شد! راک استار باز هم با تولید سری جدید بازی جی تی آ یعنی همین بازی پیش رو آمده است تا کاربران دوستدار بازی های ماشین سواری و گنگستری را به وجد بیاورد!! بازی جی تی آ سن آندرس که در سال ۲۰۰۴ ابتدا برای کنسول های دستی و کامیپوتر عرضه شده بود در همان ابتدا توانست جوایز متعددی را از آن خود گرداند و میلیون ها فروش را به خود اختصاص دهد!

 

توجه داشته باشید که : نسخه ی ۱.۰۵ یعنی نسخه ی پیش رو برروی گلکسی اس فور تست گردید و بدون هیچ مشکلی اجرا می شود (در ضمن مشکل بیرون پریدن در گوشی های اندروید +۴.۴ نیز رفع گردیده است.)

 تغییرات نسخه ی v1.05 :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی

بازدید : 13022